When they got back into the carriage they felt greater strangers than before

Citat frånThérèse Raquin
 
Idag ska jag plugga tills jag möter Annie och köper SIM-kort, vid 17.000 ungefär. Senare blir det middag på en restaurang för att fira Kat vilket blir mysigt.
 
Sitter i vardagsrummet och pluggar. Brukar aldrig göra det men nu va det ingen här och jag pluggar bäst när jag inte är i mitt rum för min säng är som en magnet, kan ligga hela dagen under täcket som igår, typ..
 
I lördags drog jag, Annie och Gabrielle, samt hennes syster ut., vilket var roligt. Denna vecka ska Katrina med (hooooppppaas jag). Vill dock besöka nya klubbar med de kan man gå till på vardagar och jag kan inte dra ut på en tisdag eller torsdag då jag börjar 8.15 dagen efter. Aja, kanske när det blir varmare, när jag blir gladare och piggare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0