Cats are pure evil

 
 
Cats are pure evil
 
Kan relatera den här till min katt. Kanske för jag hatar henne haha (hon hatar mig också så det är lugnt). Dock är jag lite extra glad att hon inte är här. Är fett trött nämligen och om jag hade varit i sverige, hade hon nog kommit upp till min säng och börjat kurra. Vet inte vad som är speciellt med sånna ljud men jag somnar alltid av det. Nu måste jag göra klart min svenska fast jag har brist på fantasi. Ska lämna in den imorgon nämligen hmm...  
 
Har bestämt att instagramma på franska från och med nu. Mina vänner lär ju hata mig för det haha men tror det skulle vara bra för franskan. Det skulle vara ännu bättre om jag hade en blogg på franska så jag skrev varje dag men så duktig är jag inte...än :)))
 
Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0