And after all, what is a lie? 'Tis but the truth in masquerade


Spice girls

Idag var det utklädningsdag i hela skolan vilket betydde det inte va några regler utan man fick ha på sig exakt vad man ville (vissa utnyttjade genom att ha sina slitna jeans på sig). De franska eleverna tog detta väldigt seriöst och klädde ut sig till super mario, hippie, robot, ko eller det andra könet. Två stycken klädde ut sig till m&ms och delade ut godis gratis. Vissa hade hyrt kläder haha tror jag såg en fransk som inte klädde ut sig. Vad va jag då? Jag sminkade halva mitt aniskte vanligt och andra halvan med blod, blåtyra och smutsigt, fick tom creds för det (stolt) från vissa. Hade ju satsat lite mer om jag inte hade fått reda på detta dagen innan. 

Kom hem från skolan för 20 min sen, ska bara mysa samt vila lite innan middagen och sen göra klart två läxor som jag inte har mycket kvar på. Wie, bra dag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0