Mitt tal om Parre










Nu är det bara några dagar tills jag lämnar denna mest underbara fantastiska staden jag någonsin har varit i. Kommer sakna alla galna minnen jag har haft detta år, hur mycket jag har lärt mig, inte bara franska utan en del andra saker i livet. Ett par exempel - lärt mig tvätta mina egna kläder och insett att jag kan inte leva i ett stökigt rum (även om mitt har varit brutalt stökigt dessa sista veckor), eller då jag har lärt mig äta mat jag inte trodde jag skulle äta. Jag upptäcker att jag har mognat, tycker inte allt är pinsamt eller att alla "coola" saker har på något sätt blivit barnsliga 

Jag kommer sakna alla mina goa vänner, mest Agnes, Gabbie, Annie, Katarina och även Camilla som jag har umgått mest med. I sommar kommer festandet bli mindre, och läsandet mer. Kommer få färg, sitta och drömma mig in i böckernas värld eftersom det va längesen sedan jag gjorde det. Kommer dessutom försöka åka till Stockholm så mycket jag kan. 

Paris är inte över, jag kommer åka hit igen (menar inte en vecka). Paris har blivit en del av mig nu om man kan vara deep och säga det så. 

Jag är glad att jag valde att åka hit, ett av mina bästa beslut någonsin! 

Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0