13 dec



Idag är det lucia och det firades inget här hemma. Vi försökte pynta julgranen idag men ljusslingan har gått sönder och ingen orkar fixa den. Så den står där naken med en trasig julslinga.

I torsdags blev jag sjuk på ungefär ..10 min. Jag hade gått till skolan med tom mage. Det händer rätt ofta för mig att det blir så med tanke på att jag har inte 10 min gångavstånd till skolan längre utan en timmes bussresa. Därför får jag gå upp mycket tidigare och jag är ingen morgonmänniska. 

Men min pappa köpte en espresso till mig innan skolan vid centralen och efter första lektionen drack jag en kopp med Lovisa. Sen fick jag smått panik inför samhällsprovet dagen efter och började darra, må illa och bli väldigt snurrig. Den lilla färgen jag har på mitt ansikte vanligtvis, försvann. Så dags att gå upp tio min tidigare varje morgon och äta frukost haha, varför så efterbliven Hannah? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0