J'aime bien mieux être malheureuse en vous aimant, que de ne vous avoir jamais vu.

 

Igår kom jag hem från klassresan som ägde rum i Strasbourg och i Verdun (en liten by där vi kollade på gravar, fort osv från första världskriget) vilket var kul. Dock satt vi i en buss i 7 timmar enda dagen, och 12 timmar den andra, så ja om jag sammarfattar klassresan som vara i två dagar. Den ägde mest rum i bussen! Dock har jag inget emot att sitta i en buss. Tycker det är mysigt och fick lite läxor gjorda. Sedan skulle jag träffa en tjej i Strasbourg men fick hade antagligen fel nummer för hn fick inte mitt sms haha. Aja hon kommer till Paris två gånger innan jag åker hem och då får jag träffa henne.
 
Denna bild är inte från klassresan men jag tycker den är ball ändå.
 
Bisous
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0