Salut

 
 
 
Hade väldens chill-skoldag haha, mentor 45 min klockan 13.00 och sen idrott mellan 16.00-17.45! Har bara idrott varannan vecka dock vilket är lite tråkigt eftersom jag gillar idrott och vad ska jag göra sen? Sitter mest hemma nu och chattar med kompisar jag saknar..
 
Men i helgen blir det annorlunda. Blir kanske utgång, kolla på ishallen jag ska åka i och gå på  bio med Grace och Karel (franska vänner). År 2010 kollade jag, Karel och Grace på Kickass i Bercy och nu blir det reunion med Kickass 2 haha lite kul! På söndagen ska jag förmodligen träffa Maxime efter Pariskunskapen, vet inte än..
 
Men inte säkert, jag kanske får byta familj nu under helgen av personliga skäl.
 
Fick en läxa på schoolsoft nu så får ta och göra den!
 
 
 
Paris från vår 2010, sommar 2012 och höst 2012
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0