Je t'aime plus qu'hier mais moins que demain

Gjorde en film idag när jag var påväg hem men har ingen aning hur man lägger in det på bloggen (hahah så duktig är jag).

Följde med Katarina till Gare de Lyon eftersom hon drar nu till medelhavet och  kommer ha det gööööött och jag kommer vara hemma sjääälv haha. Tänkte ta bussen tillbaka hem men busslinjerna är så krångliga här så fick ta två bussar och när jag skulle ta den tredje så såg jag att den inte gick senare än 21.00 (klockan var då 21.04) så fick leta efter en metro istället. Det tog två timmar att ta sig hem haha orka...

Börjar bli förskyld så tänker ta det lugnt denna helg. Skippade de festerna som är nu ikväll! Blir nog utgång nästa lördag istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0