Helgen

Tänkte sova men när jag hade släkt alla lampor så kollade jag på en video och fattade inte att det var ett klipp där det plötsligt kommer upp någon läskig gubbe i slutet. Haha så tände alla lampor i mitt rum och kan ej sova nu.

I lördags så var jag och åkte skridskor med en kompis och måste säga detta men jag trodde inte allmänhetens åkning va ett ställe där man träffas och raggar på folk?! Gjorde en piurett och plötsligt kom det en stor kille och viskade i mitt öra om jag hade en pojkvän. Dessutom så klär tjejerna upp sig och killarna visar vad de kan, helt galet hhaha. 

Sen så åkte jag nästan med en gång till chatelet där jag träffade Grace och Karel (franska vänner). Vi satte oss vi floden, drack lite, skrattade, pratade och sen gick och kollade på Kick Ass 2. Kom hem vid 1 ungefär och metron är inte så läskig som man tror (kanske för jag bor i ett rätt lugnt ställe). 

Idag var det Pariskunskap i Bercy och sen åkte jag för att möte Katarina som kom hem från södra frankrike! I morgon blir det ingen skola heller, sköööönt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0