gårdagen

Eftersom vissa från min gamla klass är i Paris så passade jag på att träffa dem vid Notre Dame! insåg då att jag saknade dem så mycket! Ska förmodligen träffa de på torsdag för att jag har ca 85 timmars håltimma haha! Dock varade det inte så länge eftersom de måste vara på vandrarhemmet (?) vid klockan 11..
 
Igår spöregnade det också men gick till skolan och åt lunch och sedan till La Défense (älskar det stället haha) och köpte lite nödvändiga saker bl.a. en porslinmugg för tandborstar så vi slipper ha dem i rummet. Känns lite mer hemma när jag ställde den i badrummet, lite mer verkligt att jag faktiskt ska bo här!
 
Idag var det friluftsdag med hela skolan och gjorde en massa saker! Slutade tidigt vilket var skönt så nu sitter jag i vardagsrummet, MTV på TVn, datan i knäet och sjunger haha myyys
 
Puss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0