för varmt

Jag klarar inte av hettan, det är för varmt och det blir varmare imorgon.. Funderar på om jag ska köpa fler klänningar nu i veckan för kan inte ha jeans.
 
Hade mentorsträff med hela klassen 13.00 men gick tidigare och åt lunch med mina klasskamrater. Vid 4 hade jag idrott och det "regnade" svett för vi skulle springa en runda på sportön (kallar den så för den har swimmingpool, fotbollsplan, basketplan, utomhusgym OCH  snygga killar utan tröja) och sen 30 min styrketräning men det var väl ingen som orkade det hahaha.
 
Jag har inte tagit några bilder idag alls men imorgon blir det fotografering och då tar jag nog några bilder
 
Åh saknar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0