Bonsoir

Fick precis mina tider för konståkningen nu, när jag kan komma och träna, vilket är väldigt bra! Längtar efter isen lite och funderar på att åka nu i helgen om det finns allmänhetens åkning. Känner mig så rastlös, om det blir bra väder imorgon går jag nog på gympan med. (har bara gympa varannan vecka)
 
 
Har precis ätit middag och nu blir det godis med film. Gött!
Dock var det någon som sa till mig idag att jag äter för lite?! Brukar alltid vara den som äter mycket (hahah älskar ju mat, ni kan fråga min syster hur mycket jag äter varje gång jag kommer hem från skolan) men nähä..
Kanske för jag har kommit i en helt ny kultur? Kan väl bli så ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0