Bilder från igår

Har inte tagit så många som jag trodde att jag skulle göra
 
En bild från instagram haha, på flygresan hit! Var verkligen jättenervös för.. allt? Min resväska kom inte fram förra sommaren utan en dag senare så hade väl lite panik att det skulle hända samma sak!
 

En bild då jag och några andra elever gick en promenad efter vi anlände till skolan. Vi kollade efter en affär som sålde fika/glass men vi hittade inget. Dock hittade vi Eiffeltornet som man kan se längre ner till vänster om bilden (hahah upptäckte det nu). Men när vi tog metron tillbaka till skolan hittade vi ett ställe som vi hade gått förbi två gånger innan. Lite komiskt sådär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0