quoi?


Hade ett slags test idag att skriva en krönika och valde då, missförstådd i Frankrike, när man uttrycker sig fel och bla bla. Hade bara ett ord som rubrik så det började ju inte väldigt bra, (missförstod uppgifterna haha) men vi kan ju hoppas att resten av texten blev bättre. Kändes bra men litar inte på min magkänsla. Den har alltid fel..
 
Känns som jag har blivit bättre i franska, jag pratar ju mer. Egentligen pratade jag inte alls förut men nu gör jag det vilket är ett framsteg i alla fall. Jag kollar på franska filmer, i hopp om att jag ska förstå filmen, handlingen, meningarna, slangorden. Ibland går det, men det är så ofantligt många ord jag ej förstår. Då känns det omöjligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0