Om mig

* Jag är mest rädd för spindlar över allt annat. Till och med små som knappt syns.
 
* Jag är alltid hungrig på kvällen nu för tiden. Men jag äter inte så mycket till middag, blir på något sätt inte sugen. Dock ångrar jag mig jättemycket efter. (som nu, är hungrig haha). Skulle ha tagit mer mat..
 
* Jag skulle aldrig vilja åka till Australien. Tänker på vithajar i vattnet och kackerlackor samt farliga spindlar på land när jag tänker på Australien. Näää skippar nog att åka dit haha. Vill inte dö.
 
* Jag längtar inte efter Sverige men längtar efter min familj och mina vänner.
 
* Jag är sjukt taggad när det gäller höstlovet. Har skrivit upp en massa saker, du anar inte Helena!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0