Last day





Igår när jag var ute och gick en runda, hittade jag en park som ligger rätt nära mitt hem, så jag satte mig där för att läsa en bok haha, rätt skönt ändå! 

Har fått tips om att lyssna på andra människor och det va rätt mycket barn där (de pratar lätt franska). Men istället kom en amerikansk mamma och satte sig bredvid med sina barn. Så det blev engelska istället. Dock pratade vi (hon trodde jag va från USA (lite stolt hehe)) och hon fick mitt nummer eftersom hon frågade om jag kunde vara barnvakt! Så nu har jag ett jobb! 

Gick senare till en annan park som påminner mig om Sverige (två sista bilderna). Saknar inte Sverige faktiskt.. Bara vänner och familj! 

Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0