I daydream a LOT. Like I make up scenarios in my head then I come back to reality like WTF

 
Har tänkt på en sak i ett par veckor nu och är en sån person som tänker tills jag sårar mig själv vilket inte är så bra. Bara vill tänka på nuet just nu och inte på framtiden som jag gör hela tiden. Fett jobbigt på nätterna, för jag kan inte sova när jag tänker på en sak som stör mig. Det är därför jag alltid somnar 2-4 på natten.
 
Önskar att jag var en sådan person som inte tänker/dagdrömmer. Hänger inte med i verkligheten utan är fast i min egen lilla värld. Lilla världen jag har haft sen barnsben, som mina lärare klagade på.
 
Hoppas dock det går över snart. Har lite plugg och serier att framför mig som jag kan tänka på istället haaha, fett dramatiskt inlägg kände jag nu att detta blev.
 
Bisous
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0