Svar

Hej Hannah! Det är skitkul att läsa din blogg, jag ska nämligen till Paris i Januari och plugga där till i sommar. Antar att det är ungefär samma som du gjorde bara det att jag är där på vårterminen.. ;) har du några tips som du vill ge eller som du tycker är bra och veta? Jag e så himla taggad!! Det ska bli skitkul! Ska bo i en värdfamilj i Suresnes (fam schouler), känner du nån som bor där nu? :) och till sist.. lärde du dig flytande franska?  :) kram
 
-Åh NAJS! Jag är här ett år nämligen, och om du kommer nu i vår så är du en av de 7 (?) från Lund!
Jag tror jag vet vem som bor i din värdfamilj men inte säker, det beror på om du ska bo med någon eller inte.
Jag vet inte vilka tips riktigt jag kan ge hahah sök upp mig på fb --> Hannah Jansén, så berättar jag allt du vill veta!
När det gäller franskan så vet jag att man blir mycket bättre, inte direkt flytande.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0