Plugg



Sitter och pluggar pariskunskap nu! Det enda jag kan göra här är att plugga, packa och köpa julpresenter. Mer hinner jag inte förrän jag åker hem.

Min skola har bestämt sig att göra det lite roligare så imorgon ska alla vara barney och ha kavaj, på ons blir det mean girls och då är det rosa som gäller. Dagen efter det ska alla klä sig juligt! 

Både längtar och inte längtar hem. Hallå, vem önskar att lämna Paris som har allt? Men vem önskar att lämna skola nu och fira jul? Man kan inte få allt..

Bisous

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Hannah! Det är skitkul att läsa din blogg, jag ska nämligen till Paris i Januari och plugga där till i sommar. Antar att det är ungefär samma som du gjorde bara det att jag är där på vårterminen.. ;) har du några tips som du vill ge eller som du tycker är bra och veta? Jag e så himla taggad!! Det ska bli skitkul! Ska bo i en värdfamilj i Suresnes (fam schouler), känner du nån som bor där nu? :) och till sist.. lärde du dig flytande franska? :) kram

2013-12-17 @ 07:00:42
URL: http://mariaridell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0