Noël

 
 
Bound 2 - Kayne West
Who are you - Fifth Harmony
 
Ska åka tidigt imorgon för att hämta Helena som ska med mig till min familj och fira jul! Min mormor är från London och där firar man inte jul den 24.de (är det något land som gör det utom Sverige?) utan den 25.de som alla vet haha. Men vi kunde inte fira den igår så vi gör det imorgon istället. Ska bli kul att få träffa mina kusiner igen efter ett halvt år. Måste bara åka till stan och köpa något att ha på mig. Yes, alltid i tid hahah palla..
 
Träffade några gamla klasskompisar vilket var jättekul. Upptäckte också att jag är väldigt uppdaterad när det gäller min gamla klass haha.
 
Bilden är från förra året då det va hur mycket snö som helst. Vill ha det nu..
 
Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0